RESA ?

När jag släckte lampan igår kände jag mig verkligen laddad inför morgondagen! Jag kände mig så kreativ och full av idéer. Efter en natt fylld av mardrömmar blev det tyvärr ingen sån dag. Ha. Det blev en dag som bara bestod av "inte långt kvar, inte långt kvar" Såna dagar är det inte ens någon idé att försöka vända polletten till positiv, det är bara att ta på sig myskläderna, köpa hämtmat och kolla på en film. 
 
Jag kan verkligen inte förstå att dagarna sakta men säkert blir så många färre inför avresedatum. Det känns verkligen som en resa, inte en flytt! Det känns som att jag ska vara tillbaka på jobbet med alla andra vecka 33 men kanske ha en annorlunda tjänst... Kanske är det för att jag ska fortsätta att jobba på distans, då känns det inte som att jag lämar dem - på riktigt. 
 
Måste planera in en hejdå fest! Denna veckan är verkligen den sista om jag inte vill att ALLA ska ha gått på semester när jag åkt...! 
 
Kommentera inlägget här: