Pay back

Hårt arbete lönar sig, så är det bara! Det var ju inte så längesedan jag skrev om hur trött jag blir efter en dag på jobbet och hur slitsamt det är men igår fick jag mig en rejäl spark i baken! Det kan räcka med att någon säger "bra", "snygg topp" osv för att man ska komma på fötter igen men min chef var lite mer generös än så igår... Hon gav mig en otrolig present värt tusentals kronor...! Haute Coture gjort av KJ. Jag blev så himla glad och kände bara hur all energi började ladda upp kroppen i en väldig fart! Jag menar, det är som i ett förhållande, om man bara ger och ger men aldrig får - blir man ju helt tom och förstörd. Nu kan man verkligen säga att mitt förhållande med jobbet ligger på en säker nivå..! Låter ytligt, men all bekräftelse och omtanke räknas när man jobbat hårt. Dessutom hade jag spanat in det länge!
 
En datorväska i skinn och en väst m. skärp!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: