Lista efter lista

Det närmar sig sakta men säkert semestern! Jag har redan blivit lite stressad över att glömma saker under dessa få dagar innan vi åker. Följande måste hinnas med: (för att göra mig nöjd)
 
- Säga hejdå till alla äldre!....
- Byta bikiniöverdel
- Ordentlig drink-kväll med tjejerna!
- Ordentlig vin-kväll m familjerna!
- Filmkväll m lillebror
- Sol & bad i lyse
- Rödakorset för avlämning av 2 sopsäckar m kläder...
- Sälja mina mer exlusiva kläder?
- Frisören!
- Ny bloggdesign hade vart kul!
- Varna/meddela alla regissörer jag känner i LA...
- Få tag på mitt dansintyg från Väst Svenska Dans Kompaniet- vem vet om jag söker ett stipendium?
- Ringa posten och häma all min post jag inte fått...
- Äta Raclette och (ja, vad finns det mer som USA inte levererar..??)
 
 
 
Det finns så himla mycket roliga rese-prylar! Så söta väskdetaljer!
Thats it for now...
Kommentera inlägget här: