Kärlek

1år. Vad tiden går!
Jag och min älsklingskille fick en helt underbar torsdagskväll som innebar presenter, god mat och varma ord. Jag hade faktiskt inte trott att vi skulle fira alls, men jag visade mig ha fel. Markus bjöd på god mat och dryck på vår favoritrestaurang - Vin o Pasta. Detta året har verkligen gått fort! Även om vi har gjort så himla mycket, vi gjorde en lång lista på allt som hänt, månad för måndad. Jag kan verkligen säga att det har vart ett helt underbart år! Med små roadtrips, tillställningar, flytt, USA planering, och fartfyllda weekends. Tänk att man kan ha så mycket att prata om när man har så många år på nacken och bott ihop under 8 månader. Vi måste verkligen vara helt menade för varandra, han och jag.
 
 
 
 
 
En liten kärlekspresent från mig...
Markus hade köpt en väldigt god present till mig...
Kommentera inlägget här: