Framtida hus

Jag skulle verkligen vilja starta eget redan nu. Det känns som att det är bättre ju tidigare man kommer igång?
Kanske ska jag starta Enskild firma nu när jag åker? Så att distansjobbet för mitt nuvarande jobb sker via mitt företag och jag dessutom kan marknadsföra mig till andra företag - om de vill ha hjälp med copywriting. Sen kan företaget byggas på allt eftersom och i framtiden har jag kanske min företagsutvecklande PR byrå? Hm. Min kille och jag satt och drömde om Jesper Parneviks fantastiska hus i Florida, då sa jag "ska vi satsa på att ha ett sånt om 15-20?" "Ja" svarar han lite drömmande. Då sa jag att om du vill det så kör vi, jag menar allvar, det är bara att köra på! Har jag bestämt mig för något så har jag...
 
 
Eller ska vi satsa på Tigers hus istället? ....
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: