Framtid och Fritid

Tänk hur allt blev egentligen... Efter en stormig tid beslutades att ett litet jobb skulle sökas, för att finna ro, få kapital och bli sysselsatt tills annat kom på agendan! Jag skulle bli skådis, inredare och manusförfattare. De första månaderna var verkligen bara neutrala från min sida, jag gick hit och gjorde min receptionstjänst det bästa jag bara kunde, sedan gick jag hem och funderade över min framtid och fritid. På senare tid, när receptionen lämnats och marknadsföringen har blivit min, har fritid och framtid dock blandats ihop till en enda stor smet. Jag jobbar hemma, planerar en utbildning inom marknadsföring och ska jobba med marknadsföring för Bolagsstiftarna på distans - i Kalifornien. Hur konstigt har inte allt detta blivit? Det är i alla fall väldigt roligt! Mycket tråkigt att sitta här och packa ihop mina många många pärmar, förslag, små idéer och postits som väller över kanten på bordet...
Tänk så livet kan vända och så bra det kan bli!
Kommentera inlägget här: