Behåll vardagen

Jag hör ofta folk säga "för att du ska tivas på bästa sätt i USA måste du försöka behålla din vardag så mycket du kan, med pryar och vanor. Jag har verkligen försökt att tänka ut hur det skulle gå till... Ta med mig min smartphone, mina favoriter ur neccessären, favoritkläder, träningsskorna, böcker, och foton - men alla underbara vänner? Alla oslagbara kvällar i mysiga Göteborg? Det kommer faktiskt inte gå att ersätta...Jag är helt säker på att min tillvaro kommer att vara outstanding men gud vad jag kommer att sakna vissa kvällar!
 
 
AW i näckrosdammen med min prins. Det aboslut bästa sättet att avsluta en dag på!
 
 
 Tjejkvällar hos min Micka, kommer att saknas enormt! De fylls alltid av skratt, värme och lycka. Lördagen blev som vanligt, en väldigt trevlig kväll med god mat och flera glas vin.
 
Kommentera inlägget här: