100%

Jag är verkligen löjlig. Så fort jag inte känner mig 100% superfräsh eller skinande len och smäcker - måste jag deppa ihop...! Det handlar ingeting om smink eller kläder - bara huden, kroppen och håret. Det spelar ingen roll om jag sminkar mig eller klär mig snyggt - är huden inte ren eller benen inte lena - spelar det ingen roll och jag måste deppa. Vem orkar hålla på med produkter till hår och kropp varenda morgon? & vem har råd med det allra bästa? Inte jag i alla fall, men det verkar plånboken inte förstå... För att känna mig lite exra fräsh efter en lång dag av sol, träning, och tillfixning av naglar, fötter, bryn, hår, hud och hår införskaffades en helt ny sminkväska m. nytt innehåll. Den andra är liksom äcklig och gammal nu... (?) Inte för att jag inte behövde nytt, men töntig - det är jag!
 
 
 
Daniella:

Åh, vad fin! Var har du hittat den pärlan? :)

Anonym:

Indiska, det är en väska egentligen... :) Det var ett par år sedan dock!

Kommentera inlägget här: