TILLBAKA

Hej pa er! Verkligen verkligen urdaligt bloggande, dagarna har blivit som en enda stor smet! Mycket angest har kommit och gatt under de senaste dagarna men nu kanner jag mig som mig sjalv igen. Ibland kan man bara inte kontrollera hur man ska kanna och ma, kroppen har sagt stopp och visar bestamt vart skapet ska sta. Man blir lite deppig av att komma hem till lilla Sverige efter att ha levt och byggt drommar i stora Amerika sa lange, man blir lite vilsen helt enkelt.Det var i alla fall valdigt roligt att komma tillbaka till jobbet, som lite terapi faktiskt! De hade saknat mig valdigt mycket och jag var snabbt inne i tempot. Ser ljust ut for marknadsforingen 2013...! 
 
Imorgon ar det nyar och jag ska pa middag med killen och vara vanner, konstigt att det ar imorgon faktiskt! Ar man klar med 2012? Jag har inte ens fatt alla mina betyg... Men, det ar alltid skont med en nystart och ett nytt ar! 2013 blir lite mer spannande hoppas jag ... Och lite mindre ovisa beslut och ett battre psyke! Dessutom ska jag och killen ha eget boende i Santa Barbara, lasa samma kurser och borja trana pa gymmet - det kommer att betyda mycket! Dessutom blir det forelasningar for klasser och roliga utflykter! SHM sista konsert i LA bland annat... Blir hur bra som helst!
 
Igar gjorde jag fransarna igen, lite langre denna gang. Det ar otroligt jobbigt att ligga stilla sa lange tycker jag men det blir verkligen ett lyft! 
 
Kommentera inlägget här: