Smile!

Man tager vad man haver - middagen blev ungsbakad kyckling med stuvad quinoa, ungsbakad zuccini, kokta morötter och brysselkol .... Riktigt gott och nyttigt. Nu har jag tvättat alla lakan och kläder, pluggat inför kommande vecka och fått ett superbra schema inför 2013! Jag kommer som sagt att läsa Buisness Transfer och nästa termin läser jag; Matte, Engelska, Bokföring (min morbror undrar vad man kallar sig om man jobbar som det? Är man en choufför till böcker - Bokförare? - svaret är Revisor!) Politik och Gym (du måste ha någon form av träningsklass)- det blir en kanon termin, men mycket svår.
 
Nu är det dags för sängen. Jag lägger mig med ett leende på läppanra då mamma räddat mig igen! Så underbart att ha stöd och hjälp när det behövs. Alla julfilmer på tv får mig inte att sakna familjen mindre!
 
Älskar min Odd Molly pyamas ... 

You take what you have - the dinner was baked chicken with creamed quinoa, baked zucchini, cooked carrots and brosselsprout .... Really good and healthy. Now I have washed all the sheets and clothes, studied for the week and made a superb schedule for 2013! I will read Buisness Transfer and next semester I read; Math, English, Accounting, Politics and Fitness (you must have some form of exercise class) - it will be a great semester, but very difficult.

Now it's time for bed. I will fall asleep with a smile on my lips since my mom saved me again! So wonderful to have the support and help when needed. All Christmas movies on TV  do not make me miss my family less!

Love my Odd Molly pajamas ...

 
 
Lotta:

Härligt med utmaningar! Vilken kanonutbildning du kommer att få😃 Du kan hälsa morbror att det heter revisor...😉❤

Svar: Ja, det ska bli så spännande! Haha precis - det borde jag ju veta om någon, fick för mig att det var två olika yrken inom samma ämne, men då ska jag hälsa det! Love
Louise Dahlin

Kommentera inlägget här: