Skillnad / Difference

På senaste tiden när jag kollat på kläder har jag svårt att skilja på vardag och jobb. Jag vill köpa kläder som passar in i mitt karriärmönster och personlighet - sanningen är dock att jag har en väldigt mysig klädstil egentligen, med goa tröjor och leggins osv. Tyvärr har jag svårare och svårare att klä mig mysigt, gosigt och slappt för jag märker hur jag förändras rent personligt utifrån vad mina kläder skickar för signal ... Men proffsiga kläder behöver inte vara fula! Med min budget passar H&Ms avdelning, eller forever 21 jättebra! Jag tröttnar ändå så fort på mina kläder. Här är ett par pärlor från forever 21:

The last months when I have gone shopping I have been finding it difficult to distinguish between regular and proffesional clothes. I want to buy clothes that fit into my career patterns and personality - the truth is that I have a very cozy style, cozy shirts and leggings etc. Unfortunately, It has been more and more difficult to dress cozy, cuddly and softly because I notice how I change my personality based on what my clothing signals ... But professional clothing do not need to be ugly! With my budget fits H & M department, or forever 21 great!. Here are a few gems from Forever 21:

Dress for sucess right? 





 
 
 
Kommentera inlägget här: