Moln / Cloud

Man känner verkligen att det är extra energin som gäller nu! Jag är supertrött under hela dagen och allting snurrar i ett moln omkring mig. Min fantastiska pojkvän är verkligen stor hjälp när energi, motivation och lycka sökes! Han är mitt allt just nu. Det känns som att jag är mitt ute i havet med kramp i kroppen, försöker hålla mig vid ytan men vatten kryper in mellan mungiperna då och då - man skulle vilja ge upp och bara slappna av men då vet vi ju vad som händer. Jag måste hålla ut! Jag måste slutföra och fullfölja med flaggan i topp! Det kan bli en utmaning för mig, ibland slappar jag av lite för tidigt och blir inte lika nöjd med resultatet ... 
 
I really feel that I am using my xtra energy now! I'm super tired throughout the day and everything is spinning in a cloud around me. My amazing boyfriend is really very helpful with giving energy, motivation and happiness! He is my everything right now. It feels like I'm in the middle of the ocean with cramps in my body, trying to keep myself ober the surface but some water creeps into my mouth - you would like to give up and just relax but then we know what happens. I must stay strong! I have to finish and complete with confidence! It can be a challenge for me, I sometimes relax a little too early and will not be as happy with the results as I would have be if I had kept going ...
 
 
Mikaela:

Du är så duktig hjärtat! Längtar tills du kommer hem och jag får ge dig en stooor kram och massa energi! :)) puss puss

Kommentera inlägget här: