Min gräns / My limit

Till och med jag kommer till en gräns då det inte går att ha fokus på mer än en sak i taget... Föreläsningsinlämningen får ske nästa vecka, uppdateringar här blir färre, jobbet har jag fått skjuta upp till heldagar mellan 13-17 December och att gå ut och träffa vänner finns det ingen tid till - allt är att plugga inför de nedrans proven nästa vecka! Det är som att ha 4 tentor på 4 dagar skulle jag tänka ... Fy. Som tur är har jag bara två ämnen som är utmanande men juridiken får mig alltid att bita lite på nageln!
 
Jag kommer att vara så lycklig när det är över! I helgen ska jag och killen stänga in oss med böckerna, idag ska det inhandlas vin, läsk, godis och snacks så att vi klarar av att plugga från morgon till kväll ... 
 

Even I can get to a point where it is impossible to focus on more than one thing at a time ... Lecture submission will have to be turned in next week, updates here will be less, work has been moveed to full days between December 13 to 17, and to go out and meet friends - there is no time. All is to study for the finasl next week! Luckily, I have only two subjects that are challenging but law always makes me bita a little on my nail!

I will be so happy when it's over! This weekend, me and Markus will isolate ourselves with books, before that can happen we need to go buy some, soft drinks, sweets and snacks so that we are able to study from morning to night ...

Inget smink i världen kan ta bort hur trött jag ser ut just nu - haha.
No make-up in the world can do anything to help me look less tired ... 

Kommentera inlägget här: