Målmedveten balans

Hemma i Sverge. Helt omtumlad! Kan knappt förstå att jag är hemma. 
Jag vet inte vad jag ska börja med känner jag! Det är så många man ska träffa, mycket jobb att göra och planering inför högtider. Jag vill ge alla julklappar redan nu! Jag har tänk mycket på det med min dröm, min drivkraft och allting jag gör för att komma dit. Jag ser alltid en möjlighet till att jobba lite, planera lite eller göra någonting som kan göra mig unik; som föreläsning för elever på College. När jag kramade vännerna i Santa Barbara hejdå sa nästan allihop; 'Du kommer gå långt'. Inte 'Jag kommer sakna dig' haha... Givetvis fick jag även höra den sista meningen men först och främst den första. Det är så det blir när man är så målinriktad som jag är, men det är viktigt att vara en bra vän också.
 
Idag tror jag hur som helst att det blir ganska lugnt, har mycket jetlag och vill inte börja med massor av stress. Går kanske en stund på stan med mamma eller ligger hemma med film ... 
 
Här har jag varit vaken i 30 timmar - pigg tjej var jag ej! Hemkommen i Göteborg.
 
Kommentera inlägget här: