JESUS!

Jesus - vad en bok kan göra med en kropp! Jag kämpar för att inte kräkas, har kramper i precis hela kroppen och är röd som en ros i ögonen. MEN IMORGON ÄR DET ÖVER! Jag har nu pluggat Amerikansk Affärsjuridik i 30 h / veckan, 30 h bara den här helgen, 10 h i biblioteket idag då 6 h var med en typ av tutor från klassen - om det inte går hem nu så vet jag faktiskt inte vad mer jag kan göra, jag är helt slut. Detta är dessutom bara 1 av 4 ämnen men de andra är inte Buisness ämnen så det resulterar nog i A även om böckerna inte är använda ... 
 
Mitt tips när man lider av någonting, är att bli 'vän med det'. Om det så är ens ekonomi, ett ämne i skolan, träning eller jobbet; man ska inte blunda för det som är jobbigt, man ska ta det i handen. Som ekonomin, kolla på kontot, granska och gör en budget - blunda inte för räkningar och betalningar ! Samma gäller skolan, om du inte förstår någonting, ta den extra timmen till att söka upp någon som kan förklara eller googla fram en bra källa så att du förstår och kan gå vidare, det blir så mycket enklare då. 
 
Nu ska jag ta ett sista ryck! 
 
Kommentera inlägget här: