Jag är bäst

Återberättande torsdag morgon.
 
 
Klockan var 7.50 och min mage kunde inte ens få ner en rostad macka med sylt utan att vilja trycka upp allting igen. Solen sken och värmen smög sig på. Jag ville vända, jag ville gå hem för mitt psyke kändes inte starkt nog för att gå in genom dörrara till klassrummet och göra 100 juridikfrågor. Om jag inte klarar det kommer livet förändras helt, jag kommer få betala massa pengar för att ta klassen igen, ta extra termin innan jag kan transfera för att hinna med alla timmar. Om jag ens hade fortsatt plugga Buisness, jag sa till mig själv att "klarar du inte det här provet, är buisness inget för dig" väldigt hårda ord eftersom Buisness Law är en av de svåraste på hela SBCC och många failar... Jag gick in, andades tugnt och försökte hålla modet uppe. 
Efter provet möttes jag av solens strålar igen. Nu var det bara att andas lugnt och hoppas att jag satte 70% av 100 frågor för att kunna gå ett godkänt. 
 
Imorse vaknade jag och ryckte till mig datorn det första jag gjorde. Illamåendet kom när sidan laddades men sedan kom bokstaven jag väntat på. Jag klarade provet. Jag klarade kursen. Jag är bäst. 
 
Kommentera inlägget här: