Ingen koncentration / No concentration

Oj så trött min själ är, känner mig som en utarbetad, medelålders, nyskild kvinna  (inte säker på hur det känns men jag antar att man är supertrött)... Men ljuset är nära! Synd att vi måste gå till Starbucks om dagarna för att kunna plugga, att bo med 5 andra är verkligen utmanade för koncentrationen. Markus sa idag "åh nästa termin kan vi sitta och mysa runt vårt eget köksbord och plugga, mysa och laga mat samtidigt!" - det låter helt fantastiskt! Jag längtar så! Himla mysig lägenhet och större än den vi har hemma i Göteborg. Försökte göra en lite film till er så att ni slipper mina inlägg som endast handlar om att jag är utarbetad (det gör filmen med men det är kanske roligare att se!) får se om jag får in den här... 
 
Jag är vekligen stolt över mig och Markus. Att vi verkligen tar skolan på allvar eftersom vi vill så mycket i framtiden. Idag sa jag till Markus att det kanske är dags för en bildtavla då vi sätter in massa inspirerande bilder på framtiden för att titta på när vi inte orkar mer, som nu. Bilar, inredning, egendesignat hus, mat, smycken osv - vad man än triggas av! 
 

Oh my soul is tired, fI eel like an overworked, middle-aged, recently divorced woman (not sure how that feels but I guess you feel like shit)... But the end is near! Too bad we have to go to Starbucks everyday study, when you live with 5 other people its really hard to find focus. Markus said today "oh next semester we can sit and cuddle around our own kitchen table and study, cuddle and cook at the same time!" - It sounds absolutely amazing! I am looking forward! Such a cozy apartment and larger than the one we have at home in Gothenburg. I tried to make a little movie for you so you could avoid my posts relating only that I'm out-worked (the video is about that too but perhaps more fun to see!) I'll see if I get it uploded here ...

I am a vet proud of me and Markus. That we really take school seriously because we want so much in the future. Today I said to Mark that it might be time for an image board when we insert a bunch of inspiring images of the future to look at when we need more inspiration. Cars, furniture, custom designed houses, food, jewelry, etc. - whatever we feel triggered by!

 
Kommentera inlägget här: