Hon regerar / She rules

Hade en väldigt bra dag. Vi skulle ha muntlig presentation och klä oss i våra finaste Buisness-kläder. Jag tog både klackar, kavaj och blus men tyvärr var det många som valde att ha både jacka och keps. Läraren gav mig extra poäng för att jag hade ansträngt mig lite och bad sedan om ett utkast på föreläsningarna - som hon ska läsa över jul! Efter det hade jag ett samtal med en annan proffessor om min framtida Marketing BA och han sa att det är en grym degree att ta, då har man allt. Master kan ju komma sen, kanske, men hans syster hade BA i Marketing och jobbar nu i Kina och Japan med 100 arbetare under sig - hon regerar helt enkelt!
 
Nu har vi delat på en flaska vin och slängt i oss Tacos - dags för juridik... ! 

Trött tjej har ni här! 

Had a very good day. We had a presentation in International Marketing and had to dress in our finest Buisness clothing. I took both heels, jacket and blouse but unfortunately there were many who chose to have both the jacket and hat on. The teacher gave me extra points because I had made a little effort, and then asked for an outline of my lectures - which she'll read over Christmas! After that I had a conversation with another Proffessor about my future Marketing BA and he said it is a great degree to take, because you'll have everything. Master can come later, perhaps, but his sister had BA in Marketing and now works in China and Japan with 100 workers under her - she rules simply!

Now, we shared a bottle of wine and tossed in our Tacos - time for law ... !

Tired girl right here!

Kommentera inlägget här: