Friday

Vaknade efter en lång natt med feber och utan röst - så irriterande! Kan det försvinna! Jag fick bita ihop och ställa om klockan, ingen presentation idag inte MEN nästa fredag samma tid kommer jag att vara där! Nu har jag en vecka att tortera killen med övningspresentationer istället ... Klockan 13 var vi på en lägenhetsvisning som gick väldigt bra, jag tror att det är 90% chans att den är vår - om inte mer! Det var nämnligen bara vi som skulle titta på den eftersom vi blivit rekommenderade av nuvarande hyresgäst - Karin. Sedan blev det en sväng på stan, köpte skor på mitt presentkort, julklapp och Svenskt pumpabröd på World Market. 

Nu blir det potatissoppa och surdegsbröd!

Woke up after a long night with fever and without a voice - so annoying! I want it to go away! I had to bite the sour apple and reset the clock, no presentationfor me today not BUT next Friday the same time, I will be there! Now I have a week to torture Markus practice presentations instead ... At 1, we went to see an appartement which went very well, I think there is 90% chance that it is ours - if not more! It was just us two that applied for it we have been recommended by the current tenant - Karin. Then there was a trip downtown, I bought shoes on my giftcard, Christmas gifts to family and Swedish pumpkin bread at World Market.

Now it's potato soup and sourdough bread!





 
 
 
 
Kommentera inlägget här: