Focus: Law

Idag satt jag och klasskompisarna länge och gjorde jurikikarbete på Starbucks. Det hann hända en hel del; rånare som snodde mackor, drogpåverkade som blev tagna av polisen och många koppar kaffe för min del. Regnet öste ner när jag vaknade, lite skakig efter igår, men efter mycket fokus på juridik känns det bättre eftersom stressen inför finals är enorm. Gick även hem till vår blivande landlord och hämtade kontraktet till lägenheten samt lämnade en fin ask choklad som tack. Nu är det plugg och jobb i sängen för min del!

Today I sat with my classmates for a long time and studied law at Starbucks. It happened a lot during the time; robbers who stole sandwiches, intoxicated who was captured by the police and many cups of coffee for me. The rain was pouring down when I woke up, a little shaky after yesterday, but after much focus on law it feels better because the stress for finals is huge. I also went home to our prospective landlord and got the contract to the apartment and left a nice box of chocolates as a thank you. Now it's study and work in the bed for me!
 
Kommentera inlägget här: