Flaggan i topp / On top

Så underbar kille som alltid sitter vid fontänen och väntar på mig efter mina lektioner - saker som gör vardagen lite roligare helt enkelt! Som sagt, idag har vi bara pluggat och pluggat med avbrott för köttbullar och godis. Börjar bli lite mer bekväm här med tanke på att vi har sol och 22 grader medans Facebook postar förfullt om negativa motsatsen ... Kommer att bli en chock! 
 
Idag hade jag min sista scen i teatern ... Vem vet när jag gör något sådan igen? Jag fick så jäkla bra kritik idag! Stående ovationer och att "det var det bästa det sätt mig göra någonsin" - sluta med flaggan i topp, visst? Konstig känsla, men jag stänger inga dörrar.
 
Imorgon är det jul-lunch i skolan det ska bli roligt! 
 

Such a wonderful guy who always waits for me at the fountain,  after my classes - little things that make life a bit more fun! That said, today we have just studied and studied with a break for meatballs and candy. Starting to get a little more comfortable here, given that we have sunshine and 22 degrees while Facebook post shows the negative  opposite ... That will be a shock!

Today I had my last scene in the theater ... Who knows when I will do something with that again? I got relly good feed back today! Standing ovations and that "it was the best they ever seen with me" - end when your at the top right? Strange feeling, but I do not close any doors.

Tomorrow is Christmas lunch at school, it will be fun!

 

Kommentera inlägget här: