Söndag på stranden

Ögonlocken flög hastigt upp och jag kastade mig ur den stora sängen för att inte missa de bästa soltimmarna. Strandväskan packades medans äggen stektes och pojkvännen började smått inse stressen. Raska steg ner till den stora stranden vid piren. Handdukarna placerades tätt intill varandra och solkrämen togs fram. Väl på rygg slöts ögonen och lugnet kom. Vilken söndagsmorgon. Mitt i paradiset. Dagen innan skolan sätter igång! Det ska verkligen bli spännande. Jag hoppas att jag kommer ha lite tid att sitta i biblioteket nu när man bor som man gör, det är nog väldigt bra!

 

 

Igår stormades hela huset av jag vet inte hur många och vi hade en ordentlig fest. Det var absolut lyckat men lite nervös för farbror blå var jag allt, det är ju trots allt lite annorlunda regler här...

 

 

 

Kommentera inlägget här: