Soliga skolor

En vanlig mandagsmorgon framfor skype med hungrig mage och trotta ogon. Pa jobbet ar klockan 16 och jag kan riktigt forestalla mig hur alla springer omkring for att hinna det sista innan hemgang medans jag har morgonrock och langtar efter dagens forsta kaffe.

Idag ska vi ga till skolan och ha var forsta lektion. Kanns valdigt spannande och bra! Jag har verkligen blivit lite bortskamd nar det galler vackra, stora och soliga skolor! Skulle kannas valdigt konstigt att kliva upp i Goteborg och huttra ivag till en gradassig skola... The moneys worth it! Kan dock sakna Sverige lite...

I ovrigt ska veckan innehalla sokande efter nytt boende for termin 2, samt lite jobb for min del och ett traningspass i bergen! Man maste passa pa innan det blir for varmt. Skulle ocksa vilja inhandla lite rit och malar saker, jag saknar verkligen att mala! Det ar synd att det var sa langesedan, men har har man liksom sa mycket inspiration. Jag uttrycker mig inte i naganting numera, teatern och dansen ar ju borta... Ska verkligen forsoka valja till nagat av det som en extrakurs! Jag saknar det sa himla mycket!!
Kommentera inlägget här: