Omgivningar

Tänk så fort man vänjer sig vid en ny tillvaro. Jag hade verkligen inga förvantningar innan jag kom hit, men blev ändå lite förvånad över mina reaktioner när allt kom till kritan. Jag menar bo i ett kollektiv, dela kök, toalett osv trodde jag skulle bli kaos. Det visar sig dock att jag trivs väldigt bra! Det är ju verkligen en once in a life time experience. Dessutom bokade vi biljetter till MTV Music Awards idag, ska bli så jäkla kul! Jag kommer ihåg när jag såg det på tv i USA sist, sån fest! Hittils blir det bara jag och M, men vi får se om någon annan är på! En roadtrip var verkligen inte igår, finns det något bättre?
Nu har solen börjat gå ner och jag fick precis av mig myskläderna. Funderar på att sätta mig på vår mysiga utegård och jobba lite. Så skönt när solen inte skiner och innan kvällens gäster anläder...
 
Fick en helt ny supersöt dator av min morbror imorse med posten... Så himla gulligt. Den väger ingenting och är smalare än.... Kiera Knightley. Jag älskar den!
 
Mittt fina fordral passade perfekt. Tack Charlotte.
Kommentera inlägget här: