Hemma

Nar man valjer att sitta skuggan istallet for solen, tvattar istallet for att ga till stranden och moppar golven istallet for att sova ut - da ar det ingen semester langre! Da bor man faktiskt har pa riktigt... Den supercoola retrotvattmaskinen snurrar forfullt pa varan lilla spanska utegard och tvattlinan ar prydd med harligt doftande klader! Det ar inte sa ofta man upplever rena saker langre, efter att ha bott i ett kollektiv i en vecka... Tog mig i kragen och stadade hela huset idag men eftersom man har skor pa sig innomhus blir det snabbt smutsigt igen. 
 
Jag tycker verkligen synd om alla grannar runt oss. Det ar tva svenska villor som konstant dricker alcohol och spelar musik, medans alla hus runt om oss ar fallfardiga och fulla av mexare som jobbrar och sliter varje tidig morgon. 
 
Nu ska jag hanga resten av tvatten innan jag ska satta mig i solen och branna upp annu mer av min kropp, hej!
 
Kommentera inlägget här: