Glad för mitt mönster, i efterhand.

Tänk att ju äldre jag blir, desto yngre blir många äldre omkring mig.
De som förr alltid var förebilder och rent av Gudar, blir så genomskinliga. De finns folk över 50 känns yngre än mig, vilket bekräftar tanken "ålder baseras på erfarenhet". Det behöver inte vara "den som vart med om mest är klokast" men vissa saker i livet gör att man få vissa insikter och därav åsikter som år inte kan tävla mot. Vissa har ett större djup och bagage än andra och därför har vissa helt andra synsätt på livet. Det är nog därför jag skapat mig en karriär vid så ung ålder, jag har utforskad livet på många olika sätt och ställen och sett det ena och det andra. Jag är så glad för mitt livsmönster, nu i efterhand, för det har gjort mig mycket insiktsfull i en mycket ung kropp.
Vilket jag hoppas tar mig långt!

So Long.
Kommentera inlägget här: