Eget

Vad vore vardagskvällar utan värmeljus? Utan en mysig filt och en kopp te? Svårt att tänka sig... Det är viktigt att koppla av, det har jag lärt mig av egen erfarenhet. Jag fick verkligen hålla mig hårt i kragen för att inte jobba hemma idag! Skriver ny marknadsplan och har så otroligt många roliga sammarbetsparter som jag vill hinna ringa runt och lyssna på. Satte mig faktiskt och skrev lite på jobbet idag, kanske var det därför jag inte hann allt jag skulle vilja. Det gick inte att hålla sig, jag hade ont i huvudet och kollegorna stressade omkring mig - då bara kom skrivelden i fingrarna och jag skrev av en liten text på datorn. Jag och Markus pratar om det ibland - hur det skulle bli om vi startade eget; vi hade jobbat dygnet runt! Dock hade det vart kul tycker jag, att slippa vara ifrån sin älskade alla de timmarna varje dag!

Kommentera inlägget här: