Chock

Sitter här lite smått chockad. Gjorde som många andra och köpte en deal för att unna mig ett besök hos frisören. Jag vet inte hur det brukar vara på salonger i och med att jag haft en personlig frisör hela mitt liv, men att sitta i en liten salong - mitt i ingenstans med; avicii på HÖGSTA volym, frisörer som röker stup i kvarten, en telefon som ingen svarar i, hår över hela golvet och långa diskussioner om hur längesedan de hade sex - var kanske inte det jag hade gissat om jag skulle. Jag klagar inte, jag är ju inte den som är den, men vad tycker den lilla tjejen bredvid mig? Om ett företag måste gå med i groupon, tänker man inte att det är dags att föra något åt någonting då? Eller?
Den lilla tjejen som sitter vid min sida har förvävrigt eget företag, som hon fnissar fram att hon inte vill marknadsföra... ? Varför tänker jag? Känner mig helt chockad av mycket just nu. Vilken ni ser på bilden. . .

Kommentera inlägget här: