Unikt men inte omöjligt

Idag är jag ledig och sitter i soffan framför Malou, underbart? JA! Det är helt fantastiskt att ligga i mysbyxor med tända luktljus, kaffe och böckerna framför sig. Igår pratade jag med min kloka morbror igen, som sa till mig (som många andra) att man behöver inte vara så förbannat kategorisk här i livet. Att sätta en titel som bara står för en sak, för att ingen annan har haft din drömtitel innan finns det inget stopp för - och detta är ju mycket av det min bok handlar om! Därför känns det nu skönt att veta att inte bara jag, utan också min familj, vet att mina drömmar ska bli en kombo och en marknadsföringsbyrå samt actingkarriär inte är en omöjlig kombo - det är bara en unik kombo som kommer att kräva mycket jobb!
Nu ska jag bli klar med matten så att jag kan sätta igång med dagens skrivande!

Kommentera inlägget här: