sluta leta och skapa

Ja, då var det dags att ta igen lite av allt man inte hann igår! Pannkakor har serverats till oss som mår mindre bra idag men jag ska inte låta huvudet stoppa mig. Ordspråket "livet handlar inte om att leta efter sig själv, det handlar om att skapa sig själv" stämmer så himla bra inpå vad jag vill få sagt med allt jag gör (bokskrivande, föreläsningsplanen). Det är ju så, om man vill något så ska man göra det, även om ingen annan har gjort det på samma sätt eller vis. Jag tror inte att det finns så många tjejer som vill äga en egen Marknadsförings byrå, vara skådespelerska, föreläsa och skriva böcker om vikten i att ta livet i ens egna händer, skissa lite i ett block med en basker, dricka rött vin och lyssna på ljuv musik, vara på event med drinkar och housemusik osv osv .. De flesta väljer kanske mer ett sätt att vara på eller en väg - men det behöver man inte! Allt detta är saker jag älskar och strävar efter. Ingenting passar in i en ram eller ett beteende, jag tar bara alla delar av mig själv och lever dem till fullo! 
Kommentera inlägget här: