skål för faliures

Det är så roligt när man märker att man har varit på jorden ett litet tag, och varit med om lite grejer. Man kan börja jämföra och berätta om platser, galna hitsorier om rånade plånböcker till misslyckade filminspelningar. Konserter, skolämnen, mat, dryck - you name it. Jag är bara 21 år men känner ändå att det börjar bli skillnad på saker och ting. Förr kunde man sitta och lyssna till samtal och tänka; gud vad mycket han/hon har gjort, eller vilka häftiga historier" nu kan man själv skåla och skratta av gemenskap och misstag. Mer ska det bli!
Idag tränade vi ett hårt pass igen, jag kan inte så mycket om träning men det känns ändå som att 45 min crosstrainer måndag, mage, rygg, biceps och stretch tisdag, 1.1 mil onsdag och 30 min crosstrainer + mage idag- är bra variation? Jag vet inte hur mycket man ska göra eller variera sig men den här veckan har kännts bra för mig! 

Kommentera inlägget här: