Sång gör ingen redovisning

Hej hopp!
Ännu en dag har passerat. Jag har vart glad hela dagen utan att egentligen veta varför, livet är bara härligt! Efter en lång mattelektion gick vi och storhandlade för att kunna laga tacos! När disken var klar bestämde vi oss för att plugga på Starbucks runt hörnet istället för våran soffa, som man gärna tröttnar på ... Vi har pluggat hemma nästan hela terminen men ibland är det så skönt att skilja på "hemma, vila, mys" och "plugga, halvkul, stress" det kan man göra på Starbucks! Så ironiskt dock, att när vi sitter i en svår redovisningsuppgift hoppar ett teatergäng ner precis vid oss och börjar sjunga, skriva manus, prata om scener osv .... Japp, jag hade oerhört svårt att hålla min nästa på rätt bok, jag ville bara hoppa över till deras sida och ge tips, idéer, och sjunga! Meeen, läxan gör ju inte sig själv, så jag tänkte på mitt lyxiga kontor och fina skor - så kunde jag slutföra läxan ... Haha.
Pics från idag,
Kommentera inlägget här: