pressa genom planering

Jag berättade för min kära mor i telefon att jag är så trött på att hela tiden boka in roliga saker och sedan dra mig ur i sista sekund, senaste året har jag verkligen försökt att öva och tvinga mig själv genom saker för jag vet att det alltid är roligt under och efter aktiviteten. Det var likadant när jag spelade in Studentfesten, jag ville inte åka dit! Hur konstigt är inte det? Jag älskar ju att skådespela? Dock handlar det inte om vad man gillar och inte, det handlar om  vad man tycker är roligt och inte, det handlar bara om att man har någonting planerat som man inte kan styra över. Jag hörde precis en intervju med bloggaren Tyra och hon är i precis samma sits för att hon lider av panikångest och mår dåligt, kanske mår jag ännu inte riktigt bra - men jag ska kämpa för att ta mig genom saker och pressa mig fram! 
Kommentera inlägget här: