Minreals

 
Idag var det alltså inga svårigheter att träna eftersom energin var på TOPP, efter det köpte jag ny ansiktskräm och hade lite spa hemma. Egentligen hade jag behövt sätta näsan i böckerna direkt men jag vill verkligen unna mig att ta hand om mig själv när jag har gjort någonting bra! Det är tur att Marshalls finns för jag hatar att ha dåliga produkter till huden och eftersom man är student är det perfekt att köpa det exlusiva för en otroligt liten peng (speciellt när dollarn ligger som den gör) så nu kan jag njuta! 
 
Den heter "Pure Minerals" och håller huden fri från fett och rynkor vilket är bra! Jag vet att jag endast är 21 men det är faktiskt då man ska börja vara extra försiktig för att förhinda ärren. Fick dagkräm, nattkräm och ansiktsregnöring för ca 100 lappen! 
Kommentera inlägget här: