man är vad man brinner för!

Det är så tråkigt att jag har varit så hård mot mig själv och satt mig själv i ett så tråkigt fack! Jag förstår inte vad det kommer ifrån men jag har ofta sagt att jag inte alls är bra på matte, att jag är ologisk och osmart vad gäller saker som inte är kreativa. Som att man måste välja mella kreativ estet och smart logisk - men mina vänner, för er som är lite åt mitt håll, man måste inte välja! Det handlar bara om vad man vill och inte. Jag läste inte matte C på gymnasiet för jag intalade mig själv att jag inte skulle få godkänt ändå men nu flera år senare har jag ett stadigtt A i matte C, på engelska och klarar av Redovisning. Man kan när man vill! Jag har fortfarande svårt att vänja mig vid att den lilla spralliga esteten skulle vara smart också men det får jag nog ta att printa in snart ;-)! Marknadsföring är jag duktig på på grund av allt estetiskt och att pricka målgrupper men nu kan jag snart även sköta en hel buisness med allt som kommer till!
Tänk på det, alla ni, ni är inte vad ni tycker att ni är, ni är vad ni brinner för att vara! 
Tyvärr har jag fortfarande problem med sömnen så idag blev det två burkar av naturligt-sömnmedel. Det är alltså bara en tablett som hjälper med att somna in, inte att hålla sig sovandes ett visst antal timmar... 
Kommentera inlägget här: