klänning

Härligt solig dag med klänning och pluggande. Känner mig så nervös inför redovisningsprovet men det ska nog gå bra med lite övning! Imorgon ska vi sola med böckerna i parken och gå på en nya bio med min favorit Ryan Gosling (wonder why hehe). Vi har bara varit på en bio under hela terminen så det ska bli väldigt mysigt! Jag älskar att bara sitta och njuta framför en bra film med något gott i handen, det är liksom den enda gången jag kan koncentrera mig på att verkligen titta. Hemma sitter jag med datorn, telefonen, word, nagelack osv ... 
Har förrästen börjat kolla på Nu Gammalt på play, vilket otroligt bra program för någon som behöver bli mer allmänbildad! Jag var inte så himla intresserad av historia i skolan, har inte sett så mycket nyheter under min uppväxt och är superdålig på namn - så nu blir det att lära lära lära! Jag vill inte behöva stå under en konversation och säga fel årtal eller inte alls veta vad folk pratar om, det är verkligen någonting jag strävar mot - att inte vara den som inte vet och kan.
 
Kommentera inlägget här: