kärlek

Min fina kille. Jag måste bara skriva några ord om förhållanden eftersom vi pratade lite om det idag. När vi skulle flytta ihop första gången i Göteborg fick vi båda höra massor av kommentarer "ojoj ja disken kommer att vara en riktig bomb till bråk" eller "oj vad litet, ni kanske får sova hemma ibland haha". Sanningen är att vi båda har tänkt lite förvånat över detta i efterhand, eftersom det aldrig har varit problem. Vi har känt varandra i så otroligt många år och varit bästa vänner länge. Kärleken under våra förhållanden har alltid varit enormt stark, jag trodde att jag var nykär ovanligt länge men det sitter fortfarande i. Jag vet inte hur många sms vi skickar med gulliga ord när vi inte är i samma rum, hur många gånger vi säger fina saker till varanda eller hur mycket vi skrattar varje dag - men det är mycket. Att diska två dagar i rad har aldrig gjort mig arg då jag vet att vi delar på alla sysslor och jag älskar ju min kille - så vad spelar det för roll ? Nu delar vi till och med ekonomi och det fungerar hur bra som helst, inga hemligheter och stor förståelse för köp som båda inte håller med om. Detta är det dock slut på till sommaren ... 
Kommentera inlägget här: