jag kan bli viktig

Hej!
Då har även denna tisdag sakta med säkert börjat tacka för sig. Jag har pluggat klart och sitter nu äntligen med en kopp te i min linneklänning med mjuka sockar, tända ljus, nagelack, tidning och min dator givetvis. Det är lite lustigt att vara 21 år och tjej (kille också kanske, vad vet jag) och liksom tänka på sin framtid. Som ni vet har jag storslagna planer men ibland tänker man såklart på hur det vore att jobba som anställd på, säg en marknadsföringsbyrå i San Fransisco. Kanske måste man börja där! Då tänker jag hur som helst; ja, en assistent till någon viktig person kanske man kan få som första jobb (inom den branshen) ? Men hm. Vänta lite, jag läser ju till en BA/MBA i Buisess Marketing?! Jag kan ju för sjutton gå och söka tjänsten som den viktiga personen efter detta, det är konstigt att ta in! Herregud, lilla jag - så roligt det ska bli! 
Idag har jag fått riktigt mycket idéer till min bok och även startat upp en blogg som bara kommer att vara till för projekt som boken, föredragen och givetvis bloggen själv som ett verktyg. Dock vill jag skaffa egen domän till den innan jag släpper namnet, och fixa en fin design, så ni får vänta lite till (ni som inte kan hålla er, ha!). 
Imorgon är det galapremiär för filmen jag medverkade i, SÅ arg att jag inte kan gå på min första premiär! 
 
Kommentera inlägget här: