jag är så stolt

Hej! Idag är jag en lycklig tjej! 
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja ... Gårdagen var helt fantastisk! Jag var faktiskt lite nervös innan "kommer jag ihåg alla tekniker? Kommer jag att spela dåligt? Jag kanske blir fnissig framför kameran?!" men onej. Det var ett litet tag sedan jag spelade in film, nu var jag dessutom huvudroll men jag satte det perfekt! Tårarna rann flera gånger och idag kan jag inte resa mig ur sängen tack vare träningsverk i HELA kroppen. Många i crewet verkade väldigt imponerade över mina tekniner om att få fram andan, rädsla, tårar och panik men det var underbart roligt att leka lite med känslorna igen. Jag har dessutom kunnat släppa det bra utan att låta uppdragana händelser sätta nya spår. Vi körde nonstop i 12 timmar och tryckte i oss pizza och godis mellan tagningarna. Jag var glad över att mina utbildningar och erfarenhet verkligen har satt spår, jag kom med massvis av idéer, ställde lite krav för att få fram de bästa reaktionerna från mig och gick 100% in i varje tagning. Resultatet blir mycket spännande att se! Jag är så stolt över mig själv! 
Jag får tyärr inte lägga upp några bilder från de scener vi gjorde eller backstage men här är en bild på mig med en av mina outfits;
 
Kommentera inlägget här: