jag är omodern?

Jag vet inte om detta är ett sant statement eller inte men jag upplever det som att jag inte är i tiden. Jag vill inspirera med drömmar och målsättning utifrån den inre kraften (som varierar dagligen), skriver en bok om vägval och att våga sätta höga drömmar - hur jag har gjort och hur mina val har påverkat mig. Jag planerar fortfarande föredrag för USAs nr.1 College och kämpar hårt varje dag för att nå mina karriärsmål. Tyvärr känner jag att för att få många att lyssna idag så gäller det att vara en träningsförebild, lägga upp vackra bilder på kvarg och visa resultat på muskler istället för ett kapitel i min bok. Jag tycker att det är supercoolt med alla duktiga träningstjejer och killar på sociala medier men jag fick bara denna tanke, och undrar om den är sann? Jag är ute? ... Det kommer inte att stoppa mig men det är en rolig liten tanke.
Kommentera inlägget här: