Hutch?

När vi var ute och drack drinkar under lovet träffade jag en fotograf i baren, vi hängde med honom hela kvällen och han berättade om sina resor och många historier. Han hade bland annat varit i Sverige och fotat en Svensk familj uppe i Norrland som var helt isolerade från "verkligheten" och omvärlden. De hade 9 barn och bodde på en stor gård, tjejerna var väldigt vältränade och hade ruffsiga ögonbryn och flätor. De hade aldrig sett en kamera och bodde helt utan grannar - sjukt häftigt att se! Det slutade med att jag gav honom mitt visitkort efter 3 cosmos då han gärna ville plåta mig, jag fick även hans. Min mailbox visar nu ett mail från denne man som gärna vill fota mig, hemsidan ser riktig ut och mailet hade signatur - så någon bluff är det nog inte, men frågan är om jag är så intresserad av det? Kanske lite headshots? 
Kommentera inlägget här: