Galapremiär

Jag vet inte ritigt om någon försöker köra lite med mig eller testa mig vad gäller drivkraften till buisness programmet men senaste veckorna har verkligen varit en utmaning för mig ... En producent från hollywood hörde av sig och berättade att jag är en awesome actor och att jag måste forsätta sedan erbjöd hon mig en roll. Jag har fått mail från svenska producenter om att göra pesonliga audition för en biofilm med många kända namn på listan. Jag sitter och gör accounting på starbucks när ett gäng teaterelever sätter sig vid mig och pratar om manus, filmroller och sjunger  i stämmor. Och igår, fick jag världens finaste och längsta mail av min gamla acting lärare, som bor i LA, där hon skrev att jag är en fantastisk skådespelare och att jag ska satsa allt, att jag kunde bo hos henne om jag ville och vilken teatergrupp hon rekommenderade. 
VAD HÄNDER? Varför nu? Jag blir givetvis mycket glad men det är också lite jobbigt att fokusera. Jag ska försöka se frammåt för jag vill verkligen ha min BA eller MBA i Buisness Marketing - för då kan inget stoppa mig eller mitt företag! Kanske åker jag däremot iväg till sommaren och testar på min acting i Hollwyood hos min lärare? Det vore coolt!
En annan jobbig sak är att jag fick min första inbjudan till Gala Premiär idag för en film jag hade en liten roll i. En himla gullig inbjudan där de tackade för just min insats "liten men oförglömlig" fint skrivet! Den heter Studentfesten och har flera kända ansikten med. Tyvärr fick jag tacka nej men om någon av er vill gå på en grym filmpremiär i Göteborg eller Stockholm 10/4 - 16/4 så säg till mig! Jag lovade att sprida ryktet och få mina nära och kära dit även om jag själv sitter här. Kommentera med er mail så skickar jag inbjudan!
 
Kommentera inlägget här: