frammåt kombo

Å herre min GUD vad skönt att få resultatet idag - jag fick inte 0 poäng på redovisningsprovet, jag fick bra! Var ju orolig för att det skulle bli 0 eftersom jag hade målat lite på ett papper som man tydligen inte fick för att de anses som fusk eftersom nästa person kan se och tolka, men det var antagligen såpass lite... Riktigt skönt att vara top 5 av 30 elver i redovisning (ja man får skryta lite ibland). 
Nu har vi klarat av ett riktigt tuffft tränignspass och sitter med det sista plugget innan helg, min helg kommer att vara inspelning hela dagarna långa men det ska bli så roligt att stå framför kameran igen! Verkligen. Det är så roligt att jag har börjat hitta en balns mellan att träna och vara produktiv, det låter säkert konstigt men jag väljer ofta en del - superduktig, effektiv och smart med kaffe, snabba kolhydrater, socker och massor av smink för att täcka trötthet eller duktig med träning och hälsosam, basic toppar och endast mineralpuder på kinderna. Ni förstår kanske skillnaden och att det kan vara svårt att ha plats med båda men jag har försökt få ihop en liten kombo som jag strävar efter, vi får se !

Vårkläder är så vackra att ha framme tycker jag.
Kommentera inlägget här: