filmproduktion

Åh det bara spritter i kroppen av uppladdning inför imorgon. Jag bara känner hur alla känslor liksom redan förbereder sig på att komma fram imorgon, manuset är superspännande och imorgon ska jag vara framför kameran 9-21. Det är jag och en kille som spelar genom hela filmen, jag tror att det kommer att bli mycket roligt imorgon eftersom det är väldigt öppet med förslag på regi vilket är superkul. Det kommer bli en mycket spännande produktion med supercoola lokaler. Nästa termin blir det kanske förlängning till kortfilm!
Några produktionspics;

Big Love by Broadway producer Kim Wield (jag till vänster)
On Pointe by Liz Migniarri 
Titel jobbas fram fortfarande men sommaren 2010 gjorde vi en superkul långfilm som kommer inom kort... (ja det är kära mamma ni ser, hon och jag åkte upp en helg för att komplettera just den här scenen när vi ändå skulle till Stockholm)
Kommentera inlägget här: