Bu!

God morgon!
Gick upp lite tidigare än vanligt för att få in det sista innan provet och småskirva lite i bokdokumentet. Jag har märkt att min dåliga vana från när jag var mindre har kommit tillbaka - det tar århundraden innan jag kan somna! Jag tänker till en början på allt kreativt, som att jag kom på en boktitel igår, men också teatern och annat roligt i mitt liv. Sedan kommer alltid det hemska... Igår låg jag helt svettig för att jag inte kan sluta tänka på att det skulle säga BANG och så skulle jag och killen sprängas i luften tack vare Nord Korea ... Eller tankar på döden, om någonting skulle hända min familj när jag inte är hemma, om jag skulle råka ramla för ett stup - ja, ni hör? Helt galet! Det tar alltså 1.5 h varje varje kväll, vilket gör att jag ofta inte vill gå och lägga mig för jag vet vad som väntar. Jag kanske är mörkrädd helt enkelt? Sova med lampa? Undra hur det hade gått hem ... ! 
Ett litet foto från en hylla jag inte tror att ni sett, lite rustik och härlig ... ! Äpplen är så vackra. 
Kommentera inlägget här: