audition krock

Jag längtar tills vi köper bil nästa termin! Det är så hemskt att sitta här och se audition efter audition som jag inte kan medverka på ... Hade jag inte haft en annan inspelning till helgen så hade jag absolut tagit tåget till LA och gått på casting för en ny produktion, de söker en precis som mig och betalar en enorm summa pengar men "tyvärr" har jag bokat upp helgen. Man vet ju aldrig om jag hade fått den rollen, men man vet inte heller motsatsen .... Det ska dock bli kul att filma lite i helgen, en mindre produktion här i Santa Barbara!
Idag fick jag en så bra kapitelidé till boken! Som sagt, det känns tråkigt att skriva allt här och "avslöja" men idén kommer från instagram och all energi träningsprofilerna (om man får kategorisera) samt strävan de hela tiden postar och uttrycker. Hur fri ens kropp är och hur mycket man kan skapa av den och vem den tillhör. Utmaning, prestation, resultat. Jag tycker att det är grymt, men min tanke blir givetvis "man kan byta ut ett ord till ett annat" ... Förstår ni inte blir det till att läsa min bok :- )
Egentligen är det dumt att hålla på att skriva bok när jag pluggar så hårt och svårt men faktum är att jag aldrig kommer att "bara plugga" "bara jobba" det kommer alltid att vara tusen projekt vid sidan om som äter upp mig eller lyfter mig! 

Kommentera inlägget här: