Vara glad

Ibland handlar det bara om att vara glad. Vissa dagar får jag så otroligt mycket perspektiv på livet - så att äta nyttigt, klä sig snyggt och övriga ytliga problem som jagar en del av oss varje dag - försvinner. Idag ville jag bara bli lycklig och äta choklad, prata ut med min underbara teaterlärare om vad som tynger mig och äta tacos halv 10 på kvällen. Jag struntar i vad som är rätt och fel helt enkelt. Även om jag oftast är lycklig av att äta nyttig mat och klä mig riktigt snyggt så finns det vissa dagar som bara ger mycket mer perspektiv på livet än framgång och ytlighet. Idag har jag svårt att plugga - jag har så mycket annan energi som vill hålla på med föreläsningsplaner och framtidsplanering... Det är bara att lyssna på mitt inre - för det är Väldigt envist när drivkraften kommer...


Kommentera inlägget här: