Spring fram energi!

Jag maste bara saga det igen - traning har man alltid tid till for! Det kan kannas som att tiden ar knapp men med tanke pa hur effektiv hjarnan blir efterat och hur mycket mer motiverad man blir sparar man nastan tid pa att trana 1h! Idag var det ensamdag for mig eftersom prinsen har kvallskurs, da akte springskorna pa och efter det kom vaniljljusen och manusen fram - sa mysigt att lasa manus och tanka med teaterhjarnan igen!
Skulle passa pa att tvatta ocksa, det var lite knepigt i borjan eftersom jag insag att jag inte visste hur maskinen fungerade (ni kan ju rakna antal dagar har och snabbt inse att det har gjorts ett antal tvattar) min kara pojkvan ar for harlig! Lustigt hur mycket man tar for givet innan man star med det sjalv... Det galler mycket i livet!

Kategori:
Kommentera inlägget här: