Spännande

Känns så konstigt att vakna upp med solsken i Oktober - varje dag! En värmande sol som steker kinden under frukosten. Jag sa till min kille igår "tänk vad mycket roligt och nytt vi har framför oss, så spännande våra liv är nu", vi vet inte vart vi kommer att plugga om ett år, hur/var vi kommer att bo, hur/var vi jobbar eller hur stor familj vi kommer att ha! Allt jag vet är att jag vill vara med min pärla och uppfylla drömmar - nya som gamla. En reklambyrå med stora glasdörrar, vara en hjälp till andra som vill lära sig att drömma genom upplysning/föreläsningar och så vill jag bo i ett stort vitt hus! Var eller när får tiden och ödet bestämma.
 
Nu är jag bara lycklig för det paradiset vi lever i och den härliga känslan i magen när man sakta men säkert klurar ut delmål och lyckliga dagar med den bästa jag vet.
 
Idag hade jag två möten med grupper i skolan, inga lektioner men framgång inom gruppprojekten.
 
 
 
Kommentera inlägget här: