Sol press

Nu kommer det där inlägget som retar alla "jag saknar hösten" men det gör jag! Hösten är verkligen en superduper härlig årstid. En uppfriskande promenad, gosiga halsdukar och raggsockar, te och filtar för att inte tala om lugnet. På sommaren är det så mycket spring och lek hela tiden; man ska vara här och där, vara aktiv med att träna, nätverka och äta glass på stranden. På hösten är det ingen som vet. Man kan gå hem och tända ljus utan att se all  aktivitet utanför fönstret. 
 
Jag tycker givetvis inte alltid såhär. Jag är ju själv väldigt aktiv och kreativ så sommaren är perfekt energikälla till det - men ibland vill man bara få en myisg höstvecka att andas ut på. Solen har så stor press på en tycker jag!
 
Fick en väldigt mysig bild av min pappa på deras hus och höstskogen! 
 
Kommentera inlägget här: